נקסטג'ן קונסלטינג

אפיון ופיתוח מערכות MS Dynanics CRM

יובל רשלבך

מומחה CRM בכיר

  • מתכנן ומפתח יישומים בכיר בסביבת MS Dynamics CRM.
    .
  • נסיון של למעלה מ-10 שנים בפיתוח יישומים. פיתוח ב-ASP.NET , MS-SQL-Server,  וב-JavaScript.
    .
  • מומחה בפיתוח ישומי MS Dynamics CRM המעניקים חוויית שימוש עשירה למשתמש – מעבר לסטנדרט המסופק על ידי מיקרוסופט.
    .
  • מומחיות בהבנת הצרכים העסקיים של הארגון, אפיון, תכנון ומימוש הפתרון על גבי פלטפורמת MS Dynamics CRM.
    הפתרון המוצע כולל מסמכי תכנון המאפשרים תאום ציפיות בין הארגון לבין המאפיין, המתכנן, והמיישם (תכנון, אפיון, פיתוח והטמעה).
    .
  • רקע עסקי עשיר  (תואר שני במנהל עסקים MBA בתחומי התנהגות ארגונית ושווק)
    .
    .

מומחיות ונסיון בביצוע כל שלבי הפרויקט 

  • ניתוח צרכים עסקיים
    • ניתוח צרכים בשיתוף גורמים פנים ארגוניים תוך שימוש בראיה עסקית כוללת.
      ניתוח הצרכים מוגדר במסמך מסכם המגדיר את היקף ו-'גבולות הגזרה' של הנדרש מהפתרון המוצע.
      מסמך הדרישות מהווה בסיס לתיאום ציפיות בין הגורם המזמין בארגון לבין ספק הפתרון.
      .
      .
  • אפיון הפתרון הנדרש:   האפיון כולל:
    • מיפוי הישויות העסקיות הנדרשות לפתרון לישויות הקיימות במערכת, ולישויות חדשות שיוגדרו במערכת.
      .
    • הגדרת הקשרים הלוגיים בין הישויות השונות (קיימות וחדשות)
      .
    • הגדרת תהליכים העסקיים ואופן ישומם:
      • כתהליכים עסקיים הקיימים במערכת,
      • כתהליכים חדשים שימומשו באמצעות תהליכי זרימה (Workflow),
      • כתהליכים שימומשו בעזרת תהליכי זרימה אינטראקטיביים (Dialogs),
        .
    •  הגדרת שלבי תהליך  יחודיים (העונים לצרכים עסקיים חריגים)  שימומשו כתוספים (Plugin) או כהרחבות מיוחדות בתהליכי הזרימה בצד השרת.
      .
      .
  • מימוש הפתרון: 
    • עיצוב מסכים מבוססי ממשק משתמש אינטואיטיבי:
      • ממשק המציג רק את המידע הנדרש,
      • עדכוני מידע דינאמיים המתעדכנים מיידית ללא צורך בעדכון הדף,
      • עדכונים דינאמיים של כפתורים ברצועת הכלים המשקפים את האפשרויות נעומדות לרשות המשתמש ברגע נתון ועוד ועוד.
        .
    • ממשק המשתמש האינטואיטיבי המעניק למשתמש חוויית שימוש קלה ונעימה, מקצר את זמן הכשרת משתמשי המערכת,  והגורם לרמת איכות גבוהה של הנתונים המוזנים בכל רגע נתון.
      .
    • עיצוב רצועות כלים דינאמיות  (דוגמת אופיס  2007 /2010 ) להעשרת חוויית השימוש במערכת.
      .
    • יישום לוגיקה עסקית מתקדמת הממומשת מאחורי כל מסך בשפת ה-JavaScript , המאפשרת את חווית השימוש העשירה המתוארת למעלה.
      .
    • פיתוח הלוגיקה העסקית מיושם על ידי יובל רשלבך מבוסס על נסיון רב שנים של פיתוח מערכות דומות במגוון תחומים.
      .
    • פיתוח הישום מבוצע תוך הקפדה על כיסוי כל אפשרויות השימוש במערכת, קוד נקי וברור, המאפשר תחזוקה שוטפת על ידי כל מפתח חיצוני, מתן יכולות הרחבה נוספות ואיתור מהיר של נקודות לוגיות הדורשות שינוי ומימושן בפרק זמן קצר.
      .
      .
  • הטמעה    
    • הטמעת היישום והדרכת משתמשי המערכת
      .
    •  מתן תמיכה שוטפת.
      .
      .

 אודות יובל רשלבך

  • מפתח תוכנה, מתכנן ויועץ בכיר בפרויקטים אשר בוצעו עבור חברות (תקשורת) בעולם. אפיון, עיצוב ופיתוח פתרונות תוכנה, ניתוח תהליכים עסקיים, הגדרת הפתרון המוצע, ניהול צוותי פיתוח,
    תכנון ופיתוח ממשק משתמש (UI) בפלטפורמת MS Dynamics CRM    ו-Smart Client  של  AmdocsCRM.
    .
  • הכרת התהליכים העסקיים האופייניים למרכזי שירות לקוחות (Call Center), מערכות ניהול שירות (Help Desk)  ושילובם במערכות CRM תוך שימוש בפלטפורמת ניהול תהליכים .
    .
    .

ניהול פיתוח תוכנה, פיתוח תוכנה, ייעוץ

  • פיתוח במסגרת פרויקטי  Java / J2EE  / JavaScript / Dot Net מורכבים
    .
  • ארכיטקט תוכנה – עיצוב פתרונות תוכנה לסביבת ניהול מרכזי שירות לקוחות (CRM / BSS) ומרכזי תמיכה (Help Desk)
    .
  • ניתוח תהליכים עסקיים מבוססי סטנדרטים (eTOM / ITIL)
    .
  • מתן ייעוץ לדרגי הנהלה
    .
  • הערכת עלויות פיתוח (effort estimations).
    .
  • בקרת איכות תכנון ופיתוח תוכנה בסביבת מוצר ה-CRM של אמדוקס (code review).
    .
  • הגדרת סטנדרטים למפתחים (coding standards).
    .
  • שיפור ביצועים בסביבת שרתי יישומים (Weblogic).
    .
  • ייעוץ בשלבים שונים של הפרויקט: אפיון דרישות עסקיות ויישומם הטכנולוגי בפועל.
    .
  • הובלת צוותי פיתוח בפרויקטים מורכבים, גישור בין ארגון ה-IT של הלקוח, המשתמשים העסקיים, וקבוצות פיתוח מרוחקות (off-shore).
    .
    .

הובלת פעילות מול הלקוח (Customer facing and leadership roles)

20082010  חטיבת המוצר באמדוקס

  • תפקיד מוביל בהגדרת פתרונות (Scoping) ניהול קשרי לקוחות CRM המשלבים מרכזי שירות טלפוניים (Call Center) ניהול הזמנות (Ordering), ניהול גבייה Billing)) ופורטל לקוחות אינטראקטיבי (Web).
    .
  • הובלת צוותי פיתוח מבוזרים (מרוחקים)
    .
  • הובלת תהליך להעשרת ממשק משתמש
    .
  • הגדרת סטנדרטים למפתחים
    .
  • הדרכת מפתחים באתרי לקוחות בחו"ל
    .

 2006 – 2007  יועץ בפרויקט CRM בחברת תקשורת גדולה (מלבורן, אוסטרליה)

  • הובלה מקצועית במסגרת סדנה משותפת באתר הלקוח להגדרת הפתרון הנדרש (Scoping)
    .
  • הובלת כתיבת מסמכי האפיון המבוססים על התהליך הנ"ל
    .

  2006  יועץ בפרויקט שדרוג CRM בחברת תקשורת, ספק שירותי אינטרנט (פרנקפורט, גרמניה)

  • הובלה מקצועית במסגרת סדרת סדנאות משותפות עם הלקוח להגדרת הפתרון הרצוי (Scoping)
    .
  • הובלה מקצועית והנחיית קבוצת פיתוח מרוחקת (Off-Shore) גדולה של כ-50 מפתחים בכתיבת מסמכי האפיון ותהליך הפיתוח. הפיתוח כלל הנחיות מקצועיות לטיוב יישומים שפותחו קודם לכן ע"י קבוצות פיתוח קודמות.
    .

 2004 יועץ להנהלה בפרויקט שדרוג CRM בחברת תקשורת בדרום אפריקה (פרטוריה, דרום אפריקה)

  • בקרת תהליכי פיתוח ויישומים שפותחו (Code Review) והצגת מסקנות להנהלה הבכירה

עדיין אין תגובות.

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

מתחבר ל-%s

%d בלוגרים אהבו את זה: